en sliten men lycklig typ är tillbaka

Efter en helg tillsammans med S. är jag ett totalt vrak - men ack så lycklig! Kan inte komma ihåg senast jag hade så sjukt roligt som vi har haft. Har blivit två galna (o då menar jag galna) festnätter, massa roligt folk, o fotona är svåra att slå. Jag kan utlova att lägga upp årets bild så fort S. mailar över dom.
Känns väldigt tomt nu, när jag o papsen har släppt av henne på Charles de Gaulle igen. Hur ska jag klara mig?
Helgens mest mystiska måste ändå vara alla blåmärken jag har dragit på mig.. De fem jag har på benen kan jag nog lista ut var de har kommit ifrån (de där förbannade borden på oz), men det kolsvarta mitt på baken kan jag inte alls förstå mig på.

Nu är jag hur som helst tillbaka i bloggandet. Blir alltid lite glest när jag någon här, då vill man ju inte sitta framför datorn hela tiden. Men nu ska jag tuppa av en stund till (att festa till klockan 5 o åka till flygplatsen vid 8 är inget att rekommendera), bonne paque!

PS

Kollade på bästa svenska filmen som har gjorts häromdagen. Den här scenen måste ju bara vara en av de roligaste i svensk filmhistoria!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0