en liten sjukling

Usch, jag känner mig så eländig. Här sitter jag nu igen, heldöd. Idag satsade jag på att gå till skolan, det gjorde jag verkligen, men jag känner mig som en zombie. Mitt ena öga är helt svullet, jag nyser, hostar o snyter mig hela tiden o man skulle kunna steka köttbullar på min panna.
Jag försöker intala mig att jag inte har missat så mycket i skolan, men jag vet ju själv hur mycket man hinner med på bara en lektion, o nu har jag missat fyra stycken. Suck.. o imorn måste jag gå, för då är det något sorts obligatoriskt test för att kolla vilken nivå man ligger på. Det lär ju gå.. bra.
Crap.

Comments
Posted by: Johanna

Krya på dig!!

2008-03-19 @ 15:22:55
URL: http://koski89.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0