efter en natt av b&j

På de få dagarna jag har haft den här bloggen, har jag redan fått upp en liten grupp läsare. Jag blev helt till mig när jag gick in idag o såg att fem personer har kommenterat sen jag började. Jag blir så glad! Hela anledningen till att jag har en blogg är ju för att folk ska läsa, o hemskt gärna slänga in sina egna åsikter o tankar om saker o ting. Känns som jag har fått en riktigt bra start här.

En riktigt bra start på dagen har jag också fått. Pysslingen sov över inatt (efter en helkväll av Ben&Jerrys-avsmakande), o nu har jag ätit ännu en smaskig frukost på våra nya snygga barstolar i köket. Nu ska jag ta o klä på mig o försöka få tag på H., det är tydligen redan massa folk vid Juste Debout..

Dagens stora fråga är dock - vad ska man ha på sig? Töntigt, jag vet, men ändå. För att smälta in bland alla franska hiphopare borde man komma med den största mjukisdressen man kan gräva fram, men ni kan ju gissa er till hur fånig jag skulle känna mig i det.. Jag satsar nog snarare på ett par mörka jeans, vitt linne, grå hoodie, sneakers o skinnjacka. Det får funka helt enkelt.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0