Disney on speed

Har varit o shoppat kran med H. idag. Hur ofta måste man gå o köpa en ny kran? Hade ingen aning om var man skulle leta, men vi lyckades rätt bra till slut. Handtaget på hennes hade åkt av (vårdslös diskning?), så hon tog med hela o visade upp i affären, bytte upp sig till en riktigt flashig sak. Jag stog i ett hörn o förundrades över hur snygga kranar det finns nu för tiden, alla möjliga färger o former. Fascinerande.

Nedan har ni ett par av bilderna från S. besök i helgen, och även beviset på att jag kanske inte borde vistas ute bland folk. Hej jag är övertaggad? Min favorit är ändå första bilden, lite disneyfigur på speed-känsla. Den andra hänger med på samma beskrivning tror jag, bild nr tre är jag med ett gäng stammis-marockaner och de två undre är "mina" boys i baren..

image63  image64  image65

                                image66  image67

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0