Det stora bloggmysteriet

Jag har tidigare skrivit om att jag inte riktigt fattar hysterin kring den här bruden. Nu vill jag utöka min lista med den där Blondinbella, som tydligen har sveriges mest lästa blogg..? Jag fattar inte. Hon är väl som vilken 17årig stockholmstjej som helst? Inget som helst fel på henne, men jag förstår inte vad det är som är så himla intressant. "Idag va jag här o fikade det här o träffade den här.." etc, är det verkligen så roligt att läsa om? Det där skulle kunnat vara jag för 2 - 3 år sen. Och inte hade jag sveriges största blogg för det. Hm.
Bruden har liksom ett eget aktiebolag (Blondinbella AB), hallå? Är det bara jag som ser något konstigt i det här?

PS

Jag kan dessutom hålla med familjen schulman om att hon är misstänkt lik miss piggy.. no offence bella. Jag själv är säkert också lik någon sån, älvtjejer i dataspel o kanin är det jag får höra oftast. Hm.

Comments
Posted by: Lady G

Ja, hon är nog som tjejer är mest i den åldern...och det är väl tjejer i hennes ålder som läser hennes blogg och de måste ju vara många eftersom hon har så många läsare. De måste ju då tycka att det är kul att läsa antar jag.
Att hon har ett eget aktiebolag är ju smart av henne, när hon nu kan få in så mycket reklam på sin blogg eftersom hon har så många läsare.
Dum vore hon ju annars.
Och alla de unga tjejer som startar upp liknande modebloggar, och babblar på om samma saker, hoppas väl också på att tjäna lika mycket pengar som hon och bli känd...
Det är samma "tjejbabbel" som när jag var ung, bara det att då fanns inte internet utan vi snackade "live".
Ha det bra!

2008-03-24 @ 16:15:11
URL: http://guldkanten.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0