"Det här är inte mina skor"

Hade en riktigt lyckad kväll igår, försökte skriva här när jag kom hem, men det ville inte publicera.. mycket mystiskt. Hur som helst hade vi jätteroligt, det ska göras om både ikväll, imorn o på lördag. Tjoho!
Gårkvällens skönaste va när jag satte på mig ett par skor, stod stilla o pratade med någon i ett par minuter o sen inser att jag har någon annans skor på mig. "Det här är inte mina skor" va det enda jag kunde kläcka ur mig, helt förvånat. Och sen när vi gick från klubben o en av tjejerna va på väg att lämna sin crêpe, så får jag panik (jag va hungrig) o ropar "nej Nej NEJ!", helt stressad. Hur hungrig va jag egentligen..?

Ikväll blir det O'Sullivans med alla möjliga kompisar från stan, o imorn kommer L. !!! Längtar så jag håller på att gå itu..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0