a night on the town

Nu sitter jag redo o väntar på att knata iväg mot Invalides domen o gå på pianokonsert (svenska pianist - Per Tengstrand) med pappa o ambassadören. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Jag trivs i såna sammanhang, där folk klär upp sig o samlas i en stor vacker sal. Känns så lyxigt på något sätt. Sen bidrar det ju att vi får de bästa platserna o champagne i pausen också..
Kan också bero på att jag känner mig hemma där, efter en barndom tillsammans med en operasångerska till mamma.

Kvällens stass...

Mörkgrå axelbandslös sidenklänning med ballongkjol, svarta leggings o svarta knästrumpor. Har inte riktigt bestämt mig för stövlar vs ballerinor än. Hm.. det lutar åt ballerinorna, ska ut o dansa halva natten sen så det kanske är bekvämast. Men å andra sidan, när jag har nånsin brytt mig om bekvämlighet när det kommer till kläder?

Comments
Posted by: Alexandra

Hejhej!
Lexia från veckorevyn.com här, jag läste ofta din blogg där och har följt med dig hit.
Ville bara berätta att jag också skapat en ny blogg nu. :)
Ha det bra!

2008-03-14 @ 12:51:01
URL: http://lexia.blogg.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0