TV3s toppar

Under våren har jag kollat rätt mycket på tv3's webbtv, eftersom i princip allt som går på tv här är dubbat och inte så himla kul över huvud taget. Dessutom så tycker jag att treans webbtv är den bästa, 5an vill bara haka upp sig hela tiden och så är kvalitén mycket bättre på trean. Anyway, jag har fastnat för tre serier som jag har sträckkollat på...

1. Först var det Sing-a-long för hela slanten. Jingeln från första säsongen går jag fortfarande och nynnar på... Provade på Singing bee sen men jag klarar inte av den där Hanna Hedlund så det släppte jag ganska snabbt.
2. Sen gick jag över till Lustgården, ett program jag tidigare har varit väldigt skeptisk mot. Men jag upptäckte efter ett tag att det var riktigt intressant. Fråga Olle är fortfarande bästa sexprogrammet enligt mig, men Lustgården är inte allför långt efter nu.
3. Nu sträckkollar jag på Design: Simon&Thomas. Tycker att den där Thomas ser helläbbig ut, men annat än hans feja så är jag fast. Inspirerande och lättsamt, älskar blandningen av svenska och engelska dessutom. Roligaste är det när folk inte vet vilket språk de ska prata, så att det blir någon sorts obekväm halvengelska med överdrivet stark svensk brytning.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0