svensk sommar i ett nötskal

Har haft en toppendag, i det mystiska vädret. Strålande sol ena sekunden, ösregn nästa. That's svensk sommar for you. Har hur som helst spenderat denna dag tillsammans med en söt Parisponke, och även börjat jobba igen. Känns tiptop! På bussen på väg hem träffade jag dessutom en söt vän (han o hans bror på bilden) som jag inte har träffat på länge. Hoppas på att parta med honom och gänget på fredag. Har redan en fest inplanerad på lördag, hemma hos en het australienare. Han råkar dock vara tillsammans med en god vän till mig, men jag hoppas på en drös av heta australienarkompisar!

Ikväll - Sex and the city och Seinfeld. Imorn - träning (hjälp! Har inte rört en muskel på ett halvår, hej daggmask), lunch hos mormor, potentiell eftermiddag med Parisponken och jobb på kvällen.


En halv (högst ofräsch, men glad ändå) jag och parisponken

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0