Summer in the city

Idag är det helt underbart varmt här i Paris, riktig sommar känns det som! Ska åka tillbaka till Stockholm om en vecka ungefär, känns riktigt konstigt. Lite synd nu när vädret har blivit så fint, men det har jag i och för sig hört att det ska vara i Sverige också. Kommer vara sjukt overkligt att åka hem till lilla Stockholm igen, och stanna över hela sommaren. Vet inte riktigt vad som händer till hösten, men jag har mina tankar. Måste diskutera vidare med en kär vän innan jag spikar något, men jag vet i alla fall att jag inte kommer vara kvar i Sverige allt för länge. Skönt.

Igår hade jag och C. filmkväll hemma hos honom, med lite ost och en flaska vin blev det en väldigt bra kväll. "Blow-Up" såg vi, en sjukt snygg film. Något förvirrande och oklar, men jag gillade den skarpt. Riktig engelsk 60talskänsla, tänk Twiggy!



"Blow-Up"
Rekommenderas!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0