stammishak och garderobrens

Har spenderat de senaste timmarna med att rensa mina garderober, puh. Det blev två stora getillstadsmissionen-påsar och två (något mindre) släng-påsar, men fortfarande tre knökfulla garderober. Mitt livs stora mysterium.. dessutom kommer jag på en massa plagg som jag inte ser röken av, vilket är mycket mystiskt. Misstänker att jag har lämnat en del hos pappa i Paris, får vänta någon månad tills jag märker om det stämmer.

Tidigare (typ när jag precis hade fyllt 18) så hängde jag o mina kompisar på HC ungefär varje helg, men nu har vi inte varit där på hur länge som helst, av flera anledningar (bland annat att vi tröttnade, mycket av folket byttes ut och att de höjde priserna. Jag minns den gamla goda tiden när en öl kostade 19 spänn...). Nu fick jag hur som helst ett mail från HC, där de skriver att de bjuder medlemmar (jag är tydligen medlem, något jag inte riktigt var medveten om) på inträde både ikväll o imorn. Så jag ska se om jag kan fresta Jasmine att dra dit o kolla läget ikväll..


stammisstället - back in the days..


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0