some things never change

Sitter o spanar på programmet "Lustgården" (är inte RFSU-Pelle hemskt söt?) på tv3's webbtv, när jag plötsligt ser en tjej i publiken (/ panelen) som jag gick i högstadiet med! Vi var tajta som tights i sjuan, men sen blev det en massa krångel som till slut resulterade i att hon bytte skola. Jättetrist när jag tänker tillbaka på det, men det var mycket i högstadiet som inte var så där himla roligt om man säger så.
Nu såg jag henne hur som helst, för första gången på typ 7 år, och hon ser precis likadan ut. Hon har säkert blivit lite längre, men annat än det såg hon verkligen ut som när vi var 13 år. Samma frisyr, samma sminkning och samma leende. Vissa personer förändras aldrig..
Jag ser väldigt annorlunda ut än när jag gick i högstadiet, och det är jag hemskt glad för måste jag säga.

Men nu ska jag knata mot metron o åka mot Denfert Rochereau!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0