Reseplanering på hög nivå

Det finns en del saker man som storasyster inte vill veta om sin bror. Därför vill man helst undvika hans nattliga konversationer med sin bästa kompis. Tyvärr så befinner hans bästa kompis sig här, och deras rum är precis bredvid mitt, endast avdelat av en supertunn vägg. Så inatt kunde jag knappt sova en blund och till slut så kände jag för att lägga mig under sängen med tre lager öronproppar.

Idag känns det lite bättre, trots att jag är trött som en liten gris. Håller på att städa upp här hemma och försöker börja organisera min packning, på onsdag kväll bär det av till Stockholm igen! Overkligt är det minsta man kan säga...

Nu ska jag skutta iväg till Champan o se Sex and the city igen, ett välbehövligt (och välförtjänt) break i all packningshysteri.

PUSS

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0