Pinsamt värre.

Fick ett litet glädjeryck nyss. Ni vet när man blir på jättegott humör från ingenstans, det sprätter lite i kroppen och man inte riktigt vill sitta stilla. Kan inte riktigt förklara var det kom ifrån, men plötsligt så sprudlade jag av glädje här i min ensamhet. Det spratt lite i benen så jag var tvungen att hoppa upp och dansa av mig. Utan musik eller sällskap dansade jag omkring på små moln, tills jag såg att grannen stod i sitt fönster och tittade på. Pinsamt.

Tack och lov så hade jag ju kläder på mig i alla fall.

PS

Har många fler pinsamma anekdoter att dela med mig av, som till exempel när jag skickade ett väldigt utförligt sms till helt fel person eller gången då försvann ner i ett hål i gatan på Lanzarote.

Comments
Posted by: Harmony

Altid lika kul att läsa om andras pinsamheter, men jobbigt låter det! men dansa på du, vet precis hur den där glädjen är!

2008-06-13 @ 17:12:13
URL: http://harmy.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0