Packningspanik

Har försökt packa i ungefär två timmar och börjar känna hur ångesten sakta kryper fram. Det är så jäkla mycket grejer överallt! Varje gång jag tänker att "ja, nu funkar det nog" så hittar jag ännu en hög med kläder, ännu ett par skor eller lite fler väskor bakom något lurigt hörn. Hur har jag lyckats samla på mig allt det här? Och jag lämnade ändå en stor väska med grejer senast jag var hemma i Stockholm. Verkar som att jag har fyllt på förrådet sen dess om man säger så..

Håller hårt i tanken att när jag är klar med det här så kan jag sätta mig i solen med lite jordgubbar och Perrier. Sen blir det middag på stan och avskedsparty ikväll. Känns konstigt och sorgligt.. blah jag har ont i magen.

Slut på babbel och gnäll, mission packning goes on!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0