Min dag:

  • Träning - första passet på ett halvår. Jag trodde att jag skulle svimma efter uppvärmningen, snacka om att jag inte är i samma form som jag brukar..
  • Lunch hos mormor - enda nackdelen med att käka hos mormor är att man måste äta som en hel häst, annars tror hon att man är anorektisk. Utöver det är det så mysigt så.
  • Eftermiddag med Parisponken - promenad, taffligt försök till solning i obsan (det blåste ungefär styv kuling efter ett tag) och gratis Red Bull vid Stadsbiblioteket. Tjejerna var så trevliga, då vill man ju inte inleda med "Usch va äckligt med Red Bull, sånt dricker jag bara tillsammans med vodka när allt annat är slut"
  • Jobb - mysigt, som vanligt. En vresig gubbe och två gamla kompisar i gymmet, bussiness as usual.
  • Film med mamma - helt underbar film om vänskap. Har ni inte sett den ännu? Spring o hyr!



Kvällens filmtips!



Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0