Marilyn-kväll

Pappa och lillebror knatade just iväg mot ambassaden för att kolla fotbollen, och jag sitter kvar här och häckar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och det känns lite så där lagom deppigt. Har ju faktiskt inte gjort mycket alls på hela dagen. Vaknade, kom hem, duschade, satt på balkongen och nu åt jag just middag. Och nu sitter jag här.
20 i 10 går Sex and the city på George V, kanske ska masa mig iväg dit o se den igen. Antingen det eller sitta här o titta på någon gammal Marilyn Monroe-film. Blir antagligen alternativ numero dos, har så väldigt ont i magen så jag inte vet om jag vågar mig ut någonstans. Vill ju inte tuppa av i någon biosalong någonstans, första gången ensam på bio och allt.


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0