lyx.se, paketet tack!

"Ditt paket från Lyx.se finns nu hos Ica Nära Roslagstull..." - det sms'et damp ner i min inkorg för ett par timmar sen, gissa hur glad jag blev! Vet inte exakt vad det är för något i paketet, men jag misstänker ett par jeans från D-brand. Gissa hur besviken jag blev när jag kom till Ica och koden visade "inga träffar". Väntar till imorn o ser om det funkar då, annars ska jag ligga på dom där lyx.se-människorna tills jag får mitt paket.

Nu ska jag studsa iväg till jobbet, ska se om jag kan göra något åt min himla design senare ikväll. Är ju aldrig hemma mer än en halvtimme i taget nu för tiden.


Innehållet av mitt paket som ligger o lurar någonstans?


PS

Ebba, roligt att du har kikat in min blogg! Känns toppen att vara lite bevakad av en riktig bloggdrottning.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0