lyckad midsommar!

Det blev ett riktigt lyckat midsommarfirande igår! Hade inga förväntningar alls, så inga planer som misslyckades: det ultimata partytricket. God mat, underbara vänner, diptease, hallon-näsor och hemmafest. Lovely! Bilder på de två sista sysselsättningarna kommer snart. Sov hos älskade vännen S. och tog mig hem någon gång i eftermiddags.
Sen dess har jag börjat göra om i mitt rum, ätit pizza o tittat på 4 bröllop och en begravning med mamma. Nu har vi varit ute på godisjakt (7eleven hade öppet, puh!) o ska kika på någon Gene Kelly-film innan båda stupar i säng. Lilla mamsen var discoprinsessa halva natten på 50årsfest. Har jag stans bästa mamma eller vad?

PS

Några av er kanske vet att jag tycker att holländska är ett hemskt roligt språk. Jag menar, godis heter snoepen, svårslaget tycker jag. Mamma berättade idag att på pinnarna som man lägger på bandet i mataffären så står det "Nexte klant". Underbart!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0