Leaving Paris...

Om drygt en vecka så börjar jag jobba i Stockholm igen, vilket betyder att jag måste lämna denna underbara stad inom en väldigt snar framtid. Jag har varit så seg (eller motvillig kanske är ordet?) att jag inte har bokat någon biljett ännu, vilket har lett till att priserna har gått upp rätt rejält. Men jag får väl skylla mig själv.. det verkar hur som helst fortfarande vara billigast att åka med air france (mitt favoritbolag) onsdag den 18 Juni. Då får jag dessutom trevligt sällskap på flyget.

Gosh vad det känns overkligt att jag ska åka härifrån. Har varit här i nästan ett halvår och nu ska jag plötsligt hem till vardagen igen. Får trösta mig med att det inte blir långvarigt.. och så saknar jag ju mina fina kompisar något så otroligt. Always look on the bright side!

Ikväll blir det Drum 'n'bass-klubb, ska bli spännande med något nytt. Showcase igår var förresten inte riktigt så kul som jag hade hoppats. Snygg lokal, bra musik, men människorna var bara så man ville fly fältet. Turister hela högen. Nej, ikväll hoppas jag på att festa med tvättäkta parisare.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0