Kärlek till film

Hjälp va seg jag har varit på att uppdatera den senaste tiden. Förut skrev jag ju flera gånger om dagen, jämnt utspritt och bra. Men nu har jag liksom inte haft tid på länge, jag skriver så fort jag har en stund för mig själv, men det händer inte särskilt ofta just nu. Flänger mest runt på stan och träffar folk, vilket inte är något att klaga på alls faktiskt.

Ikväll blir det i alla fall en lugn hemmakväll, känns bra och söndagigt. Har varit en duktig dotter och klippt pappa, och nu ska vi kika på Mary Poppins. En av de bästa filmerna som gjorts tycker jag, någon som håller med?
Kanske ska dra ihop en liten lista över måste se-filmer. Hm.. problemet är att den skulle bli så jäkla lång. Finns så mycket bra film så jag inte vet var jag ska ta vägen.
Nu i veckan ska jag bjuda mig själv på Sex and the city-filmen, igen. Har nog aldrig varit på bio ensam, så det ska bli riktigt spännande.

PS

Imorn ska jag med pappa på någon liten konsert, och presentatören är ingen mindre än hon som spelade Aleksandr Petrovskys ex.fru i SATC! (Någon som vet var bilden kommer ifrån? Clue: "Zeez chairs are iideous")

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0