jäkla bygg-gubbar

Varje morgon, strax efter åtta, så börjar några förbannade bygg-gubbar jobba precis utanför mitt fönster. Jag vaknar alltid av någon som borrar eller hamrar, och det känns som att de står precis bredvid min säng. Och grejen är att de jobbar i någon dryg timme, sen börjar dom inte igen förrän in på eftermiddagen. Jag fattar inte varför de känner att de måste föra sånt jäkla oljud 8 på morgonen? Om de ändå inte ska jobba på hela förmiddagen sen så kan de väl bara börja eftermiddagspasset någon timme tidigare?

Jag kommer aldrig att förstå mig på bygg-gubbar...

Comments
Posted by: sandra - sjfashion.se modebloggen

gud så jobbigt, har också råkat ut för dom =(



men ha en bra daaag

2008-06-11 @ 16:31:11
URL: http://www.sjfashion.se

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0