I made it!

Yes, jag tog sista metron hem! Visserligen så fick jag springa som en idiot vid Palais Royal medan en hysteriskt viftande vakt skrek "C'est la derniere, c'est la derniere!", men jag fixade det! Behöver man bara gå på toa mycket nog, då fixar man det mesta..
Hade hur som helst en mycket mysig stund på "the fifth" på rue mouffetard. Två 50cl Heineken och lite snack hann jag med innan det bar av hemåt igen, en precis lagom onsdagkväll. Nu ska det bli skönt att krypa ner under täcket och drömma sött - inte som de jobbiga drömmarna jag hade inatt hoppas jag. Det var något som tjejerna i Sex and the city som flög omkring i luften, och något om att jag skulle prata om morfar, men det gick inte så bra eftersom jag bara började gråta hela tiden...
Ska dra hela historian om morfar en vacker dag, men det får bli en annan gång. Det är en läsvärd historia kan jag berätta, min älskade morfar var en väldigt speciell man.

Godnatt
alla sötnosar, och speciellt godnatt till dig morfar. Jag saknar dig varje dag!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0