I am a pinne

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen, känns hur skönt som helst! Nu är jag tyvärr stel som en pinne, eftersom jag tränade både idag och igår (och innan dess i...januari). Imorn blir det ett lugnt yogapass, och om jag inte är extrempinnig på fredag så kör jag nåt annat mer fartfyllt pass då. Känns som sagt så himla bra att vara igång igen! (Trots att jag trodde att jag skulle svimma efter uppvärmningen, och att mitt ansikte efter ett tag antog samma nyans som ledarens brallor).

By the way - en rolig grej som hände i eftermiddags. Efter att jag och parisaren hade legat o myst i gräset i typ en halvtimme så kikade vi upp och upptäckte ett helt gäng engelsmän som stod o utövade någon sorts Qui Gong bara ett par meter ifrån oss. Vi befann oss mitt framför deras ledare så ett tag fattade vi inte riktigt om gruppen tittade på ledaren, eller de mystiska svenskarna som låg o kramades på en gräshög..

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0