filmkväll och fikamys

Efter att jag hade klämt i mig sex stycken Ferrero Rocher igår så sprang jag ut på stan och träffade en kär vän, kom inte hem förrän nu så därför har jag varit något frånvarande här.
Hade hur som helst en mysig dag igår, ett par öl på stan sen filmkväll med pizza, chips och mer öl. The Libertine såg vi, en hemsk, men definitivt sevärd rulle.

Idag hörde en viss person av sig, högst oväntat. Kan inte riktigt skriva vem det är, men jag kan säga att vi har some history (om man nu vill uttrycka sig så) och att jag alltid blir något förvånad att höra av honom. Ena sekunden är det gulligull, nästa är det jättekrångligt, och en minut senare dyker en flickvän upp i bilden. En högst förvirrande person helt enkelt. Varför kan saker och ting inte bara vara enkelt? Varför krångla till det för sig undrar jag?

Idag har jag hur som helst spenderat på Starbucks med pappa, riktigt mysigt. Det är ju visst Sveriges nationaldag, och jag är glad att jag inte befinner mig i Stockholm. Vill minnas att det var rejält obehagligt i stan förra året.. usch.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0