Dålig start

Var precis nere på Ica o skulle köpa lite lunch till mig och mamsen. Hade kollat i förväg att jag hade pengar på kontot, och även kollat upp min pinkod eftersom jag inte har använt det på väldigt länge. Jag packade på mig mina små varor och drog mitt lilla kort - "oläsligt kort, försök igen".
Nu har det blivit avmagnetiserat eller något. Det har hänt mig en gång förut, när jag var på cypern med en kompis. Nu drar jag runt med en massa euro i kontanter och kan inte betala någonstans. Suck!
Ska beställa ett nytt kort och växla in mina euro så länge, men det är verkligen en pissig start.

Och till snubben i kassan (som för övrigt gick i min parallellklass i låg o mellanstadiet) - jag är inte pank. Mitt kort kände bara för att jävlas med mig.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0