träning och party = allt jag behöver

Var på ett av de bästa passen jag har varit på på riktigt länge idag - Ola Gustafsson hette ledaren, ni som går på friskis måste definitivt testa hans pass! Imorn kör han igen på Svea, 17:00. Jag ska lugnt vara där!

Imorn blir det party efter jobbet, alltid roligt att gå ut mitt i veckan tycker jag. Det lägger mindre press på helgen... Ska hur som helst testa nya (nya och nya, men den var ny för ett par veckor sen när jag fortfarande var i Paris) Onsdagsklubben, håller tummarna för att det är bra. Billig dricka och gratis inträde är ju svårt att slå fel med. Ses i vimlet?

Comments
Posted by: Therece

Åh, älskar Friskis :) och party mitt i veckan också :P

2008-07-01 @ 21:59:50
URL: http://therece.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0