spring spring

Sitter o knaprar på Buffalo Wings (hade varit gott med något till, men sånt tjafs har jag inte tid för) och ska strax kasta mig iväg till jobbet. Det bör tilläggas att jag kom hem för en kvart sen, puh. Har inte haft en lugn stund på hela dagen! I och för sig så tycker jag om när det är så, men därav bloggbristen idag.

Knatade äntligen iväg till Stadsmissionen med mina två jättekassar kläder i eftermiddags, något som verkligen uppskattades. Shoppade två toppar också, älskar second hand! En oanvänd topp från Gina för 20 spänn, vem säger nej till det?

Nu ska jag hur som helst jogga iväg till jobbet (jäkla bussar som inte går), senare blir det fest med Soffan, tjoho!

PS

Radiotips: Ny sthlmskanal "Star FM", har saknat en kanal som verkligen blandar musiken. Äntligen!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0