just another mysig monday

En av de positiva sakerna med att vara ensam hemma hos mig är att man aldrig är riktigt ensam. Jag har nämligen alltid mina två små älsklingar här, Lisa och Trisse - världens finaste kissemissar. Lisa har legat o snarkat på min säng i två timmar nu (och ja, hon snarkar faktiskt, rätt högljutt dessutom) och Trisse sitter och trängs med mig på stolen just nu. Väldigt skönt att alltid ha dom här måste jag säga.

Imorn är helgen slut, och det är bussiness as usual hos mig. Först blir det träning, sen ska jag på en blind-date med en amerikanska som mamma och hennes kompis har tussat ihop mig med. Så mycket till date blir det väl inte, men det är en ung tjej som inte känner så många i stan, så snäll och social som jag är så bjöd jag ut henne på fika. Spännande!
Sen har jag stägningspasset, som vanligt. En rätt mysig måndag helt enkelt.

Nu är det sängdags för mig, jag bäddar ner mig med den här godingen ikväll, vad läser ni i sommar?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0