Filmhelg

Ikväll blir det bio - Sex and the city, ännu en gång. Hurra! Tredje gången gillt.

Igår var en bra dag. Träffade Gurra, som jag var tillsammans med i två år fram till i höstas. Vi har äntligen lyckats bli kompisar och det känns riktigt bra. På kvällen åkte jag hem till Clapton (Parisarvän) och hade filmkväll - Hable con ella och The hours såg vi. Toppenfilmer som jag verkligen kan rekommendera, båda två.

Har varit sugen på att sy något hela dagen, så nu ska jag sätta mig och ta tag i det. Puss och hej

PS

Zita ska dom ha musikalfestival nu i Juli, och de ska visa världens bästa film - Singin' in the rain! Jag är helt lycklig! Det är som en dröm, att se den på stor skärm. Underbart, underbart, underbart...

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0