deppigaste dagen på länge?

Idag skulle nog inte ett bad ha hjälpt mig att må bättre. Man kanske inte ska skriva om sånt här i bloggen, men jag nämner inga namn så ingen kan klaga.

Skulle ha träffat en viss person idag, en person som verkligen ville träffa mig i helgen. Igår funkade det inte, men då tyckte han att vi skulle ses idag. Vi bestämde ingen tid men vi sa att vi skulle ses idag hur som helst. Jag har inte hört knyst av den här personen på hela dagen, och han svarar inte varken på sms eller när jag ringer. Han skulle aldrig göra något medvetet taskigt mot mig, men det här känns jäkligt dumt om jag ska vara ärlig.


Nu ska jag torka tåren i ögonvrån och åka hem till min älskling Linda o äta sushi. Tack och lov att jag har så fina vänner som finns där i vått och tort.

Comments
Posted by: Lexia

Det lät tråkigt :/

Hoppas imorgon(idag) blir bättre för dig!

2008-07-14 @ 12:05:49
URL: http://lexia.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0