bye bye bloggplaner

Hade tänkt skriva ett fint litet inlägg om filmen jag var på ikväll, vem som dök upp som servitris på restaurangen jag åt middag på och vem jag träffade på bussen hem. Men just nu sitter jag bara och blir galen på musen som hoppar åt alla håll och kanter och skitmusiken som lillebror har på. Så fort han kommer till stan är det som att datorn går och lägger sig. Den segar ihop och halvdör, mitt framför ögonen på mig. Snart är hans egen himla superdator lagad i alla fall, och då får han ta och lämna den här ifred.. då är jag iofs säkert halvägs till Paris igen, men det är en fin tanke i alla fall.

Nu ska jag gå och fälla en liten tår på min kudde, något annat som jag också hade tänkt förklara anledningen till. Men orka.

Puss o godnatt.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0