bad kurerar det mesta

Badet igår lindrade faktiskt allt det där jobbiga betydligt. Två söta vänner, en strand och glass - det kan inte slå fel. För er badskeptiker där ute, det är underbart! Inte några 25 grader, tyvärr, men sjukt skönt och uppfriskande. Funderar på att dra dit idag igen, men jag vet inte om mitt sällskap börjar tycka att jag går till överdrift då...

Filmmys
med två sötnosar på kvällen igår gjorde det komplett - en väldigt skön och rogivande dag. Idag vaknade jag tyvärr ungefär likadan, lite sur och trött, men nu tror jag att det beror på PMS. Blä. Har ingen aptit heller, något som är väldigt trist, och högst ovanligt för mig.

Ska gå och försöka trycka i mig en macka eller nåt nu, ciao amigos.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0