partytime


image4

Ikväll blir det partey med ett gäng svenskar jag har lyckats hitta här i stan. Roligt!
Det enda problemet är hur man ska ta sig hem sen. Metron slutar gå vid ett-tiden, o börjar inte förrän vid 6 på morgonen. I vanliga fall är jag ute tills första metron går, men imorn måste jag masa mig iväg till skolan. Och då funkar det inte riktigt att komma hem vid halv 7 .. försöker lista ut hur det här med nattbussar funkar, eftersom jag tyvärr inte vill ta taxi, efter en viss händelse (inget jag tänker gå in vidare på, kan dock berätta att jag spenderade hela igår eftermiddag på en fransk polisstation.. suck). Hm. Jag blir inte riktigt klok på det här.

Bäst att ta lite Ben & Jerrys o knäppa på Seinfeld en stund, för att lugna nerverna.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0