Utomhus-sporter i grupp är inte min grej

Kom precis hem från Friskis Sylvesterjogg. Mina vänner - det var nog det värsta jag någonsin har varit med om. Jag vill så gärna vara en sån där het joggingtjej som pilar runt i parisiska parker med fräscha rosiga kinder och iPoden i högsta hugg.

Men det är nog bara att inse att jag aldrig kommer bli den där tjejen. Jag hatar nämligen att jogga. Förstår inte hur mamma lyckades lura med mig idag - det måste ha varit en svag stund, och det utlovade fikat efteråt som lockade.

Bara att bita ihop och fortsätta vara nöjd med att vara en indoor-girl.

Comments
Posted by: emma

Fy fan! Du är inte ensam, jag pallar det inte heller! Den som uppfann jogging måste varit ett geni, för jag klarar inte ut det!



Trååååkigt!



Haha, gott nytt år åxå :)

2008-12-31 @ 14:08:38
URL: http://emmagrahnwallin.blogg.se/
Posted by: jocke

fin blogg!!



GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-31 @ 19:50:53
URL: http://joockeez.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0