Snörvel, fortfarande

För första gången på länge så känner jag mig riktigt utvilad. Trots mardrömmar (andra natten i rad nu) så har jag sovit ordentligt. Inte behövt vakna 100 gånger för att snyta mig, något som jag dock får ta igen idag. Ska jobba i eftermiddag och förstår inte riktigt hur jag ska klara det utan att nysa ner barnen alltför mycket..


Till dig som kommenterade om de fina skorna - högklackat är en vanesak, o så finns det självklart bekvämare och obekvämare varianter. Ju bredare klack, desto stabilare och lättare är dom att gå i! Så leta upp ett par snygga med bra klack, och go for it!
Jag har dock ett problem med mina nya finisar, trots att de är i storlek 37 så glappar dom.. hade behövt 36, eller 36½, förstår inte när jag fick så pyttiga fötter?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0