Let go

Ibland händer (små) saker som kan få en att börja gråta, bli jättearg eller (/och) börja sms'a hysteriskt. Som när killen man bryr sig mest om i världen dissar en för en person man hatar mer än alla i världen (exempel taget helt ur luften, host host). Då känner jag mest för att kasta något i väggen och sen skicka 100 sms som beskriver precis hur jag känner om det - samt kräva en utförlig förklaring som funkar för mig. 

För något år sen (eller kanske två) så är det precis vad jag hade gjort. Nu blundar jag, tar ett djupt andetag och tänker "let it go, let it go, let it go" om och om igen. Vet inte varför jag tänker det på engelska - men på något sett så har det bättre effekt för mig än "släpp det, släpp det, släpp det".

Sen försöker jag skaka av mig det för stunden och hör av mig till någon av mina fina vänner istället.

Puh.

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0