Jazzie & Ella på weekendresa

Nej jag har inte kört en blondinbella - jag har bara haft en alldeles underbar helg. Världens finaste Jasmine har varit här, och vi har haft det hur bra som helst! Eller hur låter Patrick Demarchelier-utställningen, italiensk restaurang, mumsiga frozen margaritasparty hela natten, champagne på söndagkvällen och skratt tills magen hamnar i kramp ett flertal gånger?

Känns som att jag också har varit på weekendresa...
Idag var jag dock tillbaka på jobbet igen, och livet kändes inte lika chict när jag började nysa blod. Hm. (Och nej, helgens fester inkluderade inte vitt pulver i näsan)


Comments
Posted by: Jasmine

det va så otroligt underbart gumman!!

2008-12-02 @ 11:59:03

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0