11 dagar kvar till Paris

Om mindre än två veckor bär det av igen. På lördag nästa vecka så sätter jag mig i bilen med pappa och styr nosen mot Paris. Å ena sidan så längtar jag lite, jag älskar den stan och det ska självklart bli roligt att komma tillbaka. Några av grejerna jag saknar är Starbucks, Café Oz, Parispolarna, lägenheten och allt gott ätbart som den innehåller.
Några saker jag kommer sakna från Stockholm är dock mina älskade vänner, friskis&svettis, mamma, icke-dubbade tv-program och lösgodis.

Men jag får helt enkelt förkusera på de positiva sidorna med att åka tillbaka, så ska det nog kännas bra. Skillnaden från sist jag åkte (i januari) är att det känns mer på riktigt den här gången - lillebror tar nämligen över mitt rum här i Stockholm. Allt som inte ska med till Paris åker ner i lådor till källaren. Känns lite läskigt.. nu flyttar jag verkligen.

Au revoir Stockholm! (Om 11 dagar i alla fall)

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0