Smärta

Den här magknipen börjar överstiga alla tidigare gränser känner jag. Kunde knappt sova inatt, låg bara och vred o kved. Så fort jag dåsade till lite så kändes det som ett smärre knivhugg i magen, och då var det bara att vakna och försöka ändra ställning igen. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Åkte till fältan tidigare för lite tröstshopping (läs: underkläder), men när jag höll på att svimma inne på lindex så kände jag att det var dags att åka hem igen.

Försöker trösta mig lite med Bevvan och trycker bort alla tankar på att jag ska iväg och jobba om mindre än två timmar.

Comments
Posted by: Fia

Ha en bra dag!

2008-08-04 @ 17:01:34
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Posted by: Jasmine

aaaw babe, jag har också sådär konstigt ont, har haft det sen helgen :S ussh ring mig om du vill, love you!

2008-08-04 @ 17:38:13

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0