rockare, på insidan

Nu kanske inte visste det, men jag lyssnar på rätt mycket rock. Helst lite äldre - typ Rolling Stones, Guns n roses, Bruce Springsteen, Chris Rea och Def Leppard. Dra på Pour some sugar on me och jag är i himlen.
Så egentligen är det inte så konstigt att jag och söta Soffan hamnade på rockbaren Harry B James igår. Rätt coolt ställe, trots att jag blir lite trött på att alla stilar ofta följer det typiska stereotypen (tänk: helsvarta kläder, mycket eyeliner, tuperat hår som antingen är svartgfärgat eller sönderblekt. Gärna trasiga svarta converse också.). Ett självklart val om man är rockare i alla fall.

Något som gjorde min dag idag var att jag äntligen hittade en Rolling Stones-tshirt som sitter perfekt! 100 spänn på second hand, värt vartenda öre. I love it!
  
  

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0