partypåsen

Jag känner mig som en påse. Åtminstone en NK-påse, men a påse non the less.
Har just varit o jobbat en vända, har nog aldrig varit så seg på jobbet förut. Tack och lov att jag slapp knipsa lås och grejer, då hade nog mina slappa påsarmar ramlat av eller nåt.

Till tröst så kan jag säga att det var askui igår. Såg att jag hade skrivit ett inlägg vid fem-tiden, hm.. Vi tog oss hur som helst aldrig ner till Stureplan (alldeles för kaos-artat, och så krånglade musiken också hörde jag ryktas om), utan hängde på sunkhakens sunkhak - Soft. Visste knappt om jag skulle bli insläppt efter sista gången där (jag blev något.. aggressiv), men forgive and forget verkar gå hem där. Speciellt om man betalar 80 i inträde.

Nu ska jag sätta mig och somna framför Beverly Hills tror jag. Ikväll blir det (kanske) party igen!


Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0