omaka vänner

Av någon anledning så har vissa helt underbara människor helt hemska kompisar. En person som man själv tycker är värd endast det allra bästa här i världen, umgås av någon anledning med något pucko som behandlar personen ifråga som skräp. Hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte förstå varför, och ibland gör det mig riktigt förbannad.
Men egentligen är det ju inte mitt problem, så jag ska genast sluta prata om det. Jag behövde bara få ut den tanken någonstans.

Har hängt på gymmet idag igen, känns hur skönt som helst. Ikväll blir det bio i Tanto med ett gäng sköna människor, mysigt!

PS

Är det bara jag som tycker att James Dean och Dylan i Bevan (eller Luke Perry som han heter på riktigt) är misstänkt lika?

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0