liten utskällning

Jag gillar när folk kommenterar. Det gör jag verkligen. Ett litet medtycke, en åsikt eller någon liten fråga; sådant lägger en liten guldkant på en bloggares vardag.

Men jag är så förbannat trött på folk som endast kommenterar för att göra någon sorts dålig reklam för sin egen blogg! Om jag skriver ett inlägg om hur pissigt jag mår, och så skriver någon en kommentar som "Visst är det en härlig dag idag!", då är det ju så pinsamt uppenbart att människan ifråga inte har brytt sig ett skit om att ens låtsas att den har läst inlägget.

Ni som skriver sånt här, endast i syfte med att få fler sidvisningar - jag kollar inte era bloggar! Däremot så spanar jag gärna in de som skriver trevliga, bra kommentarer.

Så skärpning nu !

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0