Jag lever!

Datorn har varit död i 4 dagar nu, därför jag har inte kunnat blogga. Nu lever den igen, och jag kan äntligen komma in på internet igen, puh!

De senaste dagarna har gått upp och ner. Asbra ena sekunden, pisshög i nästa.
Sen sist har jag hängt på Glitter and be gay-konsert (mamma sjöng), druckit mjöd (ja - riktigt mjöd!), träffat gamla bekanta, varit på bio (the dark knight, läskigt bra) och utvecklat någon sorts magkramp. Nu har det inte släppt på ett dygn så imorn bitti blir det husläkarmottagningen. Suck.

Jag är hur som helst jätteglad över att datorn fungerar igen, trots att all min musik och alla bilder är borta (igen). Snyft. Men life goes on, nu ska jag lägga mig på sängen och försöka meditera bort min jäkla magkramp.

PUSS

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0