gymmet: min nya vän

Idag har jag hängt i gymmet - igen. Jag har verkligen upptäckt det nu, de senaste dagarna. Jag har gått ett fåtal gånger innan, men då aldrig riktigt förstått charmen med det. Men nu har jag blivit frälst! Ingenting har väl egentligen förändrats, men jag har lyckats hitta de maskinerna och övningar som passar mig - och det roligaste är ju att man märker resultaten jättesnabbt! Jag tänker inte sluta gå på mina favoritpass, men det här är absolut ett bra komplement till det.

De senaste dagarna har jag träffat på flera ytligt bekanta, som har nämnt att de läser min blogg. Jätteroligt tycker jag! En stor kram till er.

Nu ska jag röra ihop en hallonsmoothie innan jag studsar iväg till jobbet (ja, jag är en tvättäkta friskis-nörd.)


Den här sötnosen är min nya tränings-förebild!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0