En bättre dag idag

Nu återkommer jag - lite gladare och lite lugnare. Har spenderat i princip hela dagen på St Görans (tack fina Clapton och fina Soffan för sällskapet!), har gjort det ena provet efter det andra och även ett ultraljud. Sånt trodde jag bara man gjorde när man var gravid, vilket jag (tack och lov) inte är. I receptionen utanför ultraljudet skulle jag skriva in mig, hos en snubbe som gick i min gamla klass - har inte sett honom sen studenten och plötsligt dyker han upp på sjukhuset som gubben i lådan. Världen är bra liten.

Det visade sig hur som helst att jag har en inflammation i bukkörtlarna. Något man tyvärr inte kan göra så mycket åt, mest bara vänta ut. Ska knapra sjuka mängder alvedon för smärtan, känns fint..

Nu ska jag ha toppen-tv-kväll : So you think you can dance och dubbelavsnitt av Project Runway (yes, jag har spelat in), hurra!

Comments
Posted by: J

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-06 @ 21:49:01

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0