Australia dreaming

Som ni kanske vet så är en av mina stora drömmar att dra till Australien - helst för att läsa på modeskola (men att jobba på nåt café o ligga på playan halva dagarna tackar jag inte heller nej till). Idag när jag gick in på facebook hade två söta australienska vänner skrivit och erbjudit sina hem och en massa hjälp med jobb och hela köret - är dom inte helt underbara? Detta är av anledningarna som jag vill åka dit, alla är så jäkla trevliga (...och snygga)!

Nu ska jag gå och vara utslagen någon annan stans, det blev en lång (/vild, blöt och hemskt rolig) natt.

Puss!


Drömmen om Melbourne närmar sig...

Comments
Posted by: lilelin

Nämen hörru! Snygga är ju långtifrån det australienarna är :-) Men trevliga är de, jag håller med. Jag drar till Melbourne i november - jaay! Lycka till med plugga mode-planerna...

2008-09-02 @ 22:08:29
URL: http://lilelin.blogspot.com

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0