Valborgsmys

Jag stinker brandrök, fryser och har klämt i mig 2 varmkorvar samt en starköl. Det är Valborg och allt är som det ska vara, även här i Paris!
Pappa envisades med att inte ha någon jacka med sig till det lilla firandet ikväll, och fick skylla sig själv när det plötsligt blev mörkt och inte alls så varmt längre. "Man ska frysa på Valborg" mumlade han mest för sig själv och rörde sig närmre och närmre elden..

Ingen fjortisfylla för min del, jag kör Seinfeldkväll med världens godaste choklad istället. Känns mycket trevligare..
Det var mysigt att komma iväg på något i alla fall, nu ska jag krypa upp i soffan och värma mig innan jag slocknar. Imorn är det ledigt och papsens födelsedag ska firas med buller o bång, hipp hipp hurra för honom!

Comments

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0