Till Klara och alla chokladälskare!

Kommentar av Klara

Heej Elin!
Shit vilken snygg sida du har gjort:))..är liite avundsjuk, hur har du gjort allt? Du får gärna ge mig liite tips. Den där maten lät ju riktigt god! Nä håller med om att det inte är så kul att vara ensam men ibland kan jag dock tycka att det är underbart att bestämma helt själv vad man vill göra och hur. Ja det är jag som även intervjuat dig via mejl om veckorevyn.com, börjar så sakta att bli klar med hela grejen.
Vi hörs!
Kram Klara

Hey Klara, jag anade nästan att det var du! Tack tack tack för berömmet! Börjar sakta men säkert bli nöjd själv, lite pill kvar, men du vet hur det är.. man blir aldrig riktigt nöjd. Jag har använt mig mycket av den här grymma bloggen, och så har jag suttit o klurat och testat mig fram en hel del själv. Läser som sagt gärna arbetet när du är klar, det är bara att höra av dig när du vill! Jag hejar på här.

image123 Och så en liten parentes till alla chokladälskare som läser. Och då menar jag riktiga chokladälskare, som uppskattar en riktigt fin choklad och inte bara glufsar på marabou mjölkchoklad (vilket iofs också kan vara gott ibland, men tro mig.. det är skillnad på choklad och choklad.).
Anyway - jag har hittat världens godaste choklad! Vet inte om den finns i sverige, men jag ska definitivt köpa med mig ett jättelager när jag drar härifrån. My god va god den är!





Comments
Posted by: PartySnigeln

jättecool bakgrund du har :)

ha en riktig trevlig dag och spana gärna in min blogg om du har lust! ;)

2008-04-26 @ 16:39:55
URL: http://partysnigeln.blogg.se/

Post comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/website:

Comment:

Trackback
RSS 2.0